خرید دستگاه فشار سنج دیجیتال گلامور (GLAMOR)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
منوی اصلی
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



درباره ما
تمامی کالا ها اورجینال و دارای ضمانت کیفیت می باشند.
لینک دوستان
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 28
:: بازدید ماه : 25
:: بازدید سال : 77
:: بازدید کلی : 2059
خرید دستگاه فشار سنج دیجیتال گلامور (GLAMOR)
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 910
نویسنده : ایرانی

فشارسنج دیجیتالی مچی

دسته پزشکی و سلامت زیردسته لوازم پزشکی


اطلاع از میزان فشار خون و تعداد ضربان قلب, می تواند اطلاعات مهمی و سودمندی را به شخص بیمار و پزشک معالج بدهد از به این دلیل که فشار خون و تعداد تپش های قلب در طول شبانه روز متغییر است, داشتن دستگاهی استاندارد برای اندازه گیری این کمیت ها می تواند بسیار مفید واقع شود.

استفاده از فشار سنج های دیجیتالی بسیار راحت تر از فشار سنج های دستی است و در ضمن این فشار سنج دیجیتالی دقت اندازه گیری بسیار بالایی دارد که در این مورد اصلا نباید نگران باشید. پس با استفاده از دستور العمل های زیر می توانید به راحتی در و در عرض 1 دقیقه فشار خون و ضربان قلب دقیق خود را بر روی این دستگاه فشار سنج دیجیتال مشاهده نمایید. 

۱) در ابتدا دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه را به خوبی و با دقت مطالعه نمایید که با جزئیات کار آشنایی کامل پیدا کنید.

۲) این دستگاه مچی, دارای دو عدد باطری قلمی قابل تعویض می باشد که در صورت ضعیف شدن, آن ها را عوض کنید که بتواند عدد های دقیق و ئاضحی را براتان به نمایش درآورد.

۳)20  دقیقه قبل از اندازه گیری فشار خون و تعداد ضربان قلب خود, ورزش نکنید , کار های سنگین انجام ندهید و حتی از دویدن و کشیدن سیگار و مصرف هر نوع دخانیات خوداری کنید تا عدد نمایش داده شده در نمایش گر دستگاه, عددی صحیح باشد. 

۴) حتما توجه داشته باشید که هنگام اندازه گیری, حالتی که بر روی یک مبل یا صندلی راحت و نشسته اید را انتخاب کنید و از اندازه گیری در حالت ایستاده و خوابیده پرهیز نمایید.

۵) برای اندازه گیری فشار خون, در روی یک صندلی راحت بنشینید و سپس آرنج دست چپ را روی میز گذاشته و دست را با زاویه ی حدودا ۳۰ درجه خم  کنید بطوری که مچ تقریبا رو به روی قلب قرار بگیرد. سپس دستگاه فشار سنج GLAMOR را بر روی بر روی مچ دست خود نصب کنید و دستگاه را روشن کنید. دقت کنید که دستگاه را در یک سانتی متری مچ دست نصب نمایید. در آن حالت دستگاه شروع به کمپرس باد می شود و انگشتان تان به صورت نا خود غیر ارادی جم خواهد شد که در این حالت نباید مقومت کنید و اجازه دهید دستتان جمع شود. در این حالت دستتان را ثابت نگه دارید و هرگز حرکت نکنید.

8) سعی کنید بین هر اندازه گیری فشارتان حداقل 25 دقیقه فاصله بیندازید و اجازه دهید که رگ هایتان به حالت اولیه خود برگردند.


Glamor TMB-1014  نام انگلیسی دستگاه می باشد. 
شما می توانید شصت نوبت اندازه گیری فشار خونتان را در دستگاه ذخیره سازی نمایید که در مواقع بعد لازم می شود. میزان اندازه گیری این دستگاه 0 تا 300 میلی متر جیوه می باشد.. که دقت اندازی گیری آن بین 3 میلیمتر جیوه می باشد که مقدار بسیار ناچیزی است که این هم دقت اندازه گیری این دستگاه استاندارد را نشان می دهد.
هم چنین علاوه بر اندازه گیری فشار خون, می توانید تعداد ضربان قلب خود را در یک دقیقه اندازی گیری کنید که همه ی این کار ها به صورت هوشمند و خودکار اتجام می شود.

این دستگاه کاملا تایید شده و دارای ضمانت نامه می باشد.

موفق باشید.

قیمت: 75,000 تومان

خرید فشارسنج دیجیتالی مچی

خرید دستگاه فشار سنج دیجیتال.خرید اینترنتی دستگاه دیجیتالی فشار سنج-خرید پستی دستگاه فشار سنج دیجیتالی استاندارد.خرید دستگاه فشار سنج خارجی - خرید دستگاه فشار سنج GLAMOR اورجینال.خرید دستگاه فشار سنج امپرور

 




:: موضوعات مرتبط: لوازم پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: فشار سنج دیجیتالی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: